UnleashTheGreken 200 Report post Posted May 20, 2018 Tjena gott folk!! Tänkte vi skulle ses och äta lite gott den 2 Juni (alltså om 2 veckor) Vänligen signa upp er i tråden, så jag vet hur många bord jag ska boka 😃 Hoppas ni kommer. Mvh Seth Dom som bekräftat att dom kommer är: Seth (UnleashTheGreken) Rodney Shaft Lancer Bowties Alle090 Lucid Drummel Fenix Sill GhostKiller Zork Zack Wester Heremus Helas Wolf Solenicus ZheatoZ Klerkan Chrased 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
alle090 76 Report post Posted May 20, 2018 Will be there!! Share this post Link to post Share on other sites
Sill 14 Report post Posted May 20, 2018 Jag och Ghostkiller från HMS Gryphon kommer och visar upp oss. Share this post Link to post Share on other sites
zorK 7 Report post Posted May 20, 2018 Lätt att man kommer! Share this post Link to post Share on other sites
UnleashTheGreken 200 Report post Posted May 20, 2018 Jävlar va kul! vi är 15 st nu som har bekräftat att dom kommer! 😃 Share this post Link to post Share on other sites
icE 62 Report post Posted May 21, 2018 19 hours ago, UnleashTheGreken said: Jävlar va kul! vi är 15 st nu som har bekräftat att dom kommer! 😃 Vad roligt Share this post Link to post Share on other sites
UnleashTheGreken 200 Report post Posted May 21, 2018 17 pers nu 😃 Share this post Link to post Share on other sites
Drumel 28 Report post Posted May 27, 2018 ja kommer! 1 Share this post Link to post Share on other sites
UnleashTheGreken 200 Report post Posted June 2, 2018 Hoppas ni är taggade inför ikväll 😃 Jag kommer var där vid 17:00, och det står Swetrust Enterprise på borden jag har bokat 😃 Vi ses senare Share this post Link to post Share on other sites
Luzid 81 Report post Posted June 2, 2018 Kommer antingen en timme tidigare eller en timme sen.. lite beroende på Tåg 1 Share this post Link to post Share on other sites
Solver 95 Report post Posted June 3, 2018 (edited) Hoppas ni hade en grym kväll. Snubblade ni på någon som blev nyfiken på SC och organisationen? Edited June 3, 2018 by Solver Share this post Link to post Share on other sites